Post by exinulenex on Feb 16, 2022 20:22:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator geld ▞▞▞
▞▞▞ Hotel Frenzy: Home Design 2022 version ▞▞▞
Ik had dit spel gedownload MAAR het is te moeilijk om een niveau te halen zoals ik niet door niveau 16 kon, serieus? Je moet het spel uitdagend houden, maar niet zo uitdagend dat mensen het niet zouden kunnen halen - dit dwong me om dit spel te verwijderen. MAAR ik waardeer de ontwikkelaars echt voor het beantwoorden van alle beoordelingen van mensen - goed gedaan. Meestal negeren apps de klachten van mensen. Reageer me zeker na deze wijzigingen. Heel erg bedankt om mijn recensie te lezen.
Omdat het te lang duurt om te downloaden
Wordt na een tijdje eentonig. Kan niet upgraden vanwege de edelstenen. Verwijderen na 2 dagen spelen.
Moet even wennen aan de snelheid maar het is wel leuk
erg leuk
Tot nu toe nog leuk een niet pay to win game een echte aanrader
Het is en heel leuk spel Helemaal niet leuk
Hotel Frenzy: Home Design Περιπέτεια odg
Ik vind dit spel echter echt leuk op niveau 28, ik denk dat er staat dat je 446 munten moet krijgen, maar ik krijg altijd 444 en ik wil niet dat ik het verkeerd doe, want ik laat geen enkel ding van een klant voorbij groen gaan.
Ik betaal niet graag voor booster om een spel te winnen. Ik vind het spel vooral leuk als ik naar een hoger niveau ga. Het loopt vast, vooral met lachende gezichten die dat item haten
Het is traag om door te gaan naar het volgende niveau
Zalig spel
Dit spel is leuk tot ik level 19 bereikte, daar komt het geld binnen om die diamanten te kopen. Kon niet passeren, dus ik moest verwijderen
Heb je ooit gereageerd op klanten die e-mails sturen op je ondersteunings-e-mailadres?!?!
Zo moeilijk om het volgende hotel of het volgende niveau te downloaden?
Hallo, ik heb een aankoop gedaan en deze niet ontvangen. Geld weg gegooid
Ik hou echt van het spel, het is een leuk concept en heel gemakkelijk om te spelen. Mijn grootste fout met dit spel is echter de tijdsduur dat gasten in hun kamers verblijven. Ze checken vaak pas uit als de stemming van de andere gasten geel is geworden, dus ik haal het niveau vaak niet, tenzij ik boosts gebruik. Het zou beter zijn als je de hotels op meer manieren zou kunnen upgraden in plaats van alleen de kamers en cola/hotdogmachines, zoals het in dienst nemen en opleiden van personeel of het kunnen uitbreiden van het aantal kamers dat je in een hotel kunt hebben.
Hotel Frenzy: Home Design Aventură fxm
Goed spel totdat je het nieuwe bit moet downloaden, dan wordt dit niet gedownload, dus slechts 2 hotels om te spelen.
Leuk om te doen.
Het spel zelf is erg leuk en het is een gemakkelijke manier om de tijd te doden. Er is één ding dat vervelend is en dat zijn de hoeveelheid advertenties
Kan echt geen pass-levels krijgen zonder je boosters te hoeven gebruiken. Wordt vervelend, niet leuk.
Hotel Frenzy: Home Design রোমাঞ্চকর kxc
Silly ロワイヤル - 私たちの間で悪魔 アクション ypp
Dit spel is leuk, maar na een tijdje krijg je geen beloningen voor het bekijken van de video. Je kunt de video bekijken en het vertelt je dat je een beloning krijgt, maar het komt nooit, ook nadat je een taak hebt voltooid, loopt het vast. Oh en niemand zal zoveel helpen voor technische ondersteuning
Ik ben niet eens voorbij het eerste hotel en het is onmogelijk om levels te halen zonder power-ups. Ik heb alles maximaal geüpgraded, maar letterlijk omdat elke taak zo lang duurt, is het onmogelijk. Gewoon weer een spel gemaakt om te proberen geld van je te krijgen. Er zijn tal van betere die op zijn minst de helft van het spel gemakkelijk zijn voordat ze zo moeilijk worden.
Ik vind dit spel leuk..maar 3 dagen wacht ik nog steeds op het volgende niveau..het volgende niveau komt eraan..weet niet dat ik moet wachten tot wanneer..ik haat het om te wachten.laat me dit spel niet verwijderen.
Bijgewerkte beoordeling - ok, dus het feit dat jullie allemaal mijn klacht hebben gehoord maar vervolgens hebben geantwoord dat je dit zou onderzoeken, was veel meer dan wat dan ook hier, maar de meesten zullen je een e-mail sturen of deze rapportage helemaal opnieuw doen, ook al hebben we het je net verteld over het probleem en dat krijgt IMO zeker 10 STERREN, maar het spel (minus de vreselijke TikTok-advertentie die trouwens ook de neiging heeft om ongepaste beeldadvertenties weer te geven die seksueel geladen zijn van aard) jullie hebben hier allemaal een echt geweldig spel LIEFDE SPELEN HET vergeleken met 2 anderen zijn top 1
Level 80 bij Atlantis heeft een fout. UI_FAIL_LEFT_...
Ik ben nog maar net begonnen met spelen, maar geniet ervan. Dus c hoe het gaat. Als ik het spel houd of me verveel, verwijder het dan.
Leuk spel je blijft spelen.
Dit is een goed spel, behoorlijk verslavend, ik heb het een paar dagen gehad en ik heb veel gespeeld, al niveau 40, maar een deel van het spel is oneerlijk, je kunt het aantal kamers niet uitbreiden en totdat een gast gaat weg, en je maakt het schoon, je gaat een andere gast toevoegen en ze zijn al geel/rood timer... De timing moet eerlijker zijn en de upgrades moeten beter. Goede kwaliteit en vormgeving.
Erg leuk spel, maar de minuut dat je zelfs 99 cent uitgeeft, maken ze het zoveel moeilijker om ergens te komen
Ik kan het spel niet betreden, ook al heb ik goede wifi.. Ik zit vast in 7,5%, los dit op
Spel is erg goed en interessant, maar de toevoegingen na elk niveau en upgrades zijn erg vervelend. Zou het betrouwbaarder moeten maken.
Is er een manier om de Bingo Blackout-advertentie te verwijderen? Elke keer als deze advertentie verschijnt... bevriest het spel eigenlijk... dan ontvang ik een melding dat Hotel Frenzy niet reageert enz enz...
Hotel Frenzy: Home Design Äventyr cjtv
Speel graag maar ben gefrustreerd vanwege de glitches. Zodra je 9 taken hebt toegewezen, begint het te glitchen. Er is ook geen manier om de dame te laten stoppen met het uitvoeren van taken.
Geweldig concept. De moeilijkheidsgraad komt echter niet overeen met het aantal diamanten dat beschikbaar is voor upgrades. Je zit dus vast te wachten op de dagelijkse inlogbonus of moet betalen om te spelen. Het verpest de algehele ervaring.
Ik heb het nu net geïnstalleerd, maar toen ik dit opende, laadde het niet en kan niet wachten om te spelen, maar helaas gaat het niet open 😭
Ik vond dit spel leuk totdat ik geld betaalde voor een gouden ticket pro en ze me niet eens gaven waarvoor ik betaald had. Ik kreeg niets. Ik betaalde geld voor niets. Hoe betaal je in godsnaam echt geld en krijg je er niets voor terug, het is gek?
Alleen een ding dat ik niet leuk vind, is dat het een beetje te snel gaat ... behalve dat GEWELDIG!!!😙
Ik ben dol op het spel, maar er is een storing in het 7e hemelhotel, wanneer je de plaats wilt upgraden nadat je een level in bochten helemaal zwart hebt voltooid en je niets kunt doen ... Probeerde de cache te wissen om te zien of dit zal het probleem oplossen, maar het gaat nog steeds door ... Ik zou het zeer op prijs stellen als dit probleem zou kunnen worden opgelost om het 5 sterren te geven ....
In het begin was het spel ok. Na het tweede hotel is het erg moeilijk om gratis diamanten te krijgen. Omdat ze proberen te zeggen dat je advertenties moet bekijken of kopen om meer te hebben. Ook blijven er daarna advertenties verschijnen. Het is een voorbeeld van een geweldige game, maar een gretige game-ontwikkelaar. Wat een verspilling
Leuk spel. Interessant en boeiend, maar te moeilijk om een powerboost te krijgen.
Over het algemeen is het een heel grappig spel, maar de laatste update werkt niet goed
Dit spel was ongeveer een maand leuk.. hoe verder je komt, hoe meer het is onmogelijk om een level te halen zonder boosts te kopen, of terug te gaan naar vorige hotels en levels opnieuw te spelen totdat je iets verdient.. het wordt daarna behoorlijk saai een tijdje zal ik niet meer spelen.
1. Dit spel is erg leuk. Ik ben meestal dol op dit soort spellen. MAAR 2. Sommige levels zijn onmogelijk te verslaan TENZIJ je geld betaalt voor de boosts en upgrades. Volgens mij is dat erg onterecht. Vooral als mensen weinig geld hebben en gewoon een leuk spel willen hebben om te spelen en te ontspannen. Ik heb ongeveer $ 20 uitgegeven om slechts 5 niveaus te verslaan en nu zit ik vast op een niveau dat ik niet kan verslaan, tenzij ik meer geld uitgeef. '41' likes krijgen met slechts 16 klanten met hoe je het hebt ingesteld. Nee, gewoon nee.
Ik geef maar 1 ster 😡 omdat ik de game heb genomen, accepteer ik het privacybeleid, dan wordt het laden en vervolgens het laden van de persentage = 100% weergegeven, maar het spel start niet, het toont hetzelfde laden laden laden..... Daarna ik hernemen, maar het toont hetzelfde ........😡😡😡. Ik verwijder dit spel. Los dit probleem alstublieft op😭😭😭
het is een goed spel als het niet blijft crashen
Wat een totale verknoeidheid zijn deze jongens, ze konden hun weg niet vinden uit een lege kamer. Ik heb het spel alleen geladen om te ontdekken dat mijn voortgang is gewist en ik moet helemaal opnieuw beginnen. Ik heb geen geld meer en ik heb pakketten gekocht voor boosts, edelstenen, enz. En dat is ook allemaal verdwenen. Vertrouw deze ontwikkelaar niet, want ik zal geen games meer van ze downloaden.
Dit hele spel is gemanipuleerd en ik heb veel geld verspild door dit spel te spelen.
Leuk maar de levels zijn soms zonder booster niet of bijna niet te halen dat is erg jammer
deze game zwemt in advertenties..
Het is ook beter om het hotel te upgraden met het geld dat we in het spel verdienen