Post by gaspnotanavab on Mar 4, 2022 17:14:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Inc! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Inc! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrenset utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Inc! 2022 version ▞▞▞
Word Home-Offline Word Games&Design Igre riječima uln
Dette spillet er bra for barn fordi det kan skape helter for alle
Dette spillet er ganske morsomt, og jeg kan fortsette å smelte sammen for å få interessante karakterer. Jeg elsker dette spillet fordi det er som vitenskap og jeg elsker vitenskap. Så jeg vurderer denne appen av en grunn til meg.
Dette spillet er knapt spillbart, den lille delen av pengene som ble satt inn i utviklingen ble kun brukt på grafikk. Spillet er dårlig optimalisert, noe som gjør det svært laggy og hvert tiende sekund er det en annonse; du fikk annonser på mellomnivå, annonser for bonusbytte, og for oppgraderinger, og for gratis dagblader. Jeg lever superhelter, men dette spillet kastet bort 10 minutter av livet mitt som jeg dessverre ikke vil kunne få tilbake, så gjør deg selv en tjeneste og hold deg unna dette til de gjør store endringer.
Det er greit, men veldig begrenset i hva du kan lage, og jeg hadde bare fem materialer. Annonsen er i høy grad en LØGN.
dette spillet jeg elsker dette spillet veldig, hvorfor ga jeg dette spillet 4 stjerner fordi noe ikke stemmer når jeg velger noe nytt, det gamle ble bare svart og jeg kan ikke velge
Dette spillet er veldig bra, og for noen som sier problemet er at du kan slå av wifi-en din og ikke legge til dette spillet er helt fantastisk, jeg har ikke noe problem med dette, så jeg anbefalte det til alle lol
Jeg har lastet det ned, men ikke åpnet det viser lasting enn automatisk avslutning, vennligst fiks dette problemet
Spillet er stort sett annonser. Faktisk spilling er kjedelig og repeterende. Gå mot fiender og bruk kreftene dine automatisk. Du kan ikke kontrollere hvilke krefter du kan bruke. Du får også bare et undersett av dine ulåste krefter hver gang du smelter. Du kan også bare slå sammen visse krefter, så det er ikke mye variasjon
Så jeg liker spillet og opplæringen er bra, men på 2 nivå når jeg starter nivået kom en annonse og på slutten, og jeg liker hvordan du kan tilpasse karakterene dine etter hvert nivå, men alt og alt er spillet bra
Jeg elsker dette spillet veldig mye fordi det er interessant å lage høreapparater...
Vel, av en eller annen merkelig grunn etter det andre nivået i spillet, fungerer det bare ikke etterpå. Og for det andre er antallet annonser for mye. Jeg har ikke sett noen spilt et spill med kun annonser som dukker opp etter 5 kamper. Jeg skulle ønske jeg kunne kalle dette spillet søppel, men det er ikke slik... Jeg håper dere gjør dette spillet bedre.
Macao kjøreguide - International Drivers Association
LEGO Star Wars: The Complete Saga; LEGO Star Wars: The Force Awakens. Star Wars: Knights of the Old Republic. Kilde: Aspyr Media, Inc.
Det er et morsomt spill som gjør at du er kreativ med kombinasjonene dine. 10/10 100% vil anbefale.
spillet er så glatt og fint, og det gir meg flere ideer til ting jeg vil lage ja det kan ha noen tillegg her og der, men jeg liker bare spillets bevegelser og måten den er på.
Heroes Inc! आर्केड गेम rwzu
Fungerer ikke engang, jeg åpner den og lager den første helten og så blir skjermen svart og den setter seg fast sånn.
Fin idé, men altfor mange tillegg. Hvorfor vil du legge ut reklame midt i spillet? 🤯
Mange annonser midt i kampene. Men det er heller ikke så mange kombinasjoner for elementene.
Heroes Inc! Arcade gbq
Heroes Inc! Trò chơi điện tử atg
Meh sammenslåing bra spill, men jeg liker ikke superhelter så ⭐⭐⭐
veldig kreativ og har en morsom og kul vri på det, men alt for mange annonser, lovlig hvert 2. sekund jeg er ferdig
Det er et så bra spill. Der andre sier at det er for mange tillegg, men du kan bare sette i flymodus. Det er mange karakterer å velge mellom, og det er så gøy.
Det er et ok spill. Flott for å drepe tid. Ville vært bedre om det tillot deg å velge hvilket som helst materiale for å lage en superhelt. Hvis du klikker på isblokken, låser den automatisk brannmaterialet. Det skal tillate oss å bruke hvilket som helst materiale vi ønsker.
Det er et kjempebra konsept. Bare veldig begrensende, jeg vil at alle materialer skal kunne smelte sammen for å lage en sannhet av helter og legge til flere helter.
Корпорация героев Аркады coyf
Annonser er irriterende, og spillet føles i hovedsak repeterende. Du er bedre å få et konsollspill eller spille spill på PC-en. Det er søtt for kanskje 5 minutter med nyhet, det er det, det eksisterer rett og slett for å få annonseinntekter og det er det.
Dette er en god idé om hvor mange flere lykkelige avkastninger spillet vil ha mye å gjøre med det, og jeg tror det er livets ene
Ikke mye spillefrihet. Antallet annonser og annonsetimingen er forferdelig. Du vil tro at utviklere vil at du faktisk vil spille spillet deres. Jeg antar ikke.
90 prosent annonse, 10 prosent laggy spillopplevelse
Hvis du slår på flymodus vil du ikke få annonsene hvis du ikke vil ha dem. Klikk på kortet helt til høyre i kassen vil alltid være gull, håper dette hjelper
Dette spillet er FANTASTISK, jeg forstår ikke folk som legger igjen en dårlig anmeldelse fordi det er mange annonser, du kan bare slå av wifi eller data og BOOM ingen flere annonser 😂 Jeg elsker dette spillet, men jeg kan ikke komme til hovedkvarteret etter vulkanen, ikke sikker på om det bare ikke er ute ennå eller om det er en feil
Plunger Hero. Sikt, skyt ... trekk og knus dem alle! 4.3 / 5. Utvikleren : VOODOO. Versjon : 1.6.0. Kategori : Spillehall. Oppdater : ... Heroes Inc! APK
Det er et bra konseptspill, men det er alt for mange annonser. Så mye at de faktisk avbryter midt i spillet. Også spillet vil krasje tilfeldig.