Post by gaspnotanavab on Mar 4, 2022 17:20:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Among Us ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Among Us IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kuponki ▞▞▞
▞▞▞ Among Us 2022 version ▞▞▞
Jos luulit Andromedan olevan ainoa myytti, mysteeri, creepypasta tai paranormaali toiminta Among UsNo, anna minun kertoa sinulle, et voisi olla enempää
Ei päästä pelaamaan, koska ei anna kirjautua sisään. Ei saa ees ite kirjottaa. Vitu paskaa taas
PLIIS KORJATKAA TÄÄ UUS PÄIVITYS ETTÄ VOI KIRJATTAA TAAS ITE KAIKKI ON MENNY SEKASI KUN NE VAAN VOUTAA JONKU RANDOM TYYPIN
Muuten hyvä peli mutta tarvii korjata tili että toimisi.
Among Us მძაფრსიუჟეტიანი pucf
Alkaa olla kuollut peli
molemmissa puhelimissani tämä uusi päivitys tekee pelistä erittäin hidasta/viivästynyttä ja sillä on taipumus vain kaatua pelien alussa. sinulla pitäisi olla matalan suorituskyvyn tila tai jotain, jotta latausaika on lyhyempi joillekin sitä tarvitseville käyttäjille ja jotta kaatumisia ei tapahdu niin usein. se oli rehellisesti sanottuna hieman myöhässä ennen, mutta nyt en vain voi pelata sitä aulan ohi.
Okei, minulla on kaksi valitusta, yksi, yritän ladata laitteen laitteellani, kun pääset sovellukseen, ja se ei vain anna minun ladata sitä. Ja kaksi, toisella laitteellani yritän ostaa jotain beens ja se vain, ei anna minun ostaa sitä, se vain pysyy "OSTOTUOTE, ODOTA" -vaiheessa. Siinä kaikki.
Fin/muuten hyvä mutta chatti no ihaan kauhea Fin/hyvä mutta chatti on naurettavan huono, anna vanha chatti takaisin
“Among Us is a game.” 10/10 – Rocket_Slime. Tietoa pelistä. Play with 4-15 player online or via local
The Banner Saga Rol Oyunu vkt
parhaat
Tämä peli on kirjaimellisesti hyvä. En pitänyt siitä silloin, koska siinä oli vain kaksi roolia, huijari ja miehistökumppani, mutta nyt kun on neljä lisäroolia, tiedemies, insinööri, suojelusenkeli ja jopa me muodonmuuttaja, kun Imposter, sanoisin, että he. parannuksia missä paras... Plus, ei mainoksia...
Paras peli ikinä
Hyvä. Roolit ovat todella hauskoja ja hyvän ajan kuluttajia. Sinun täytyy kuitenkin rekisteröityä vaihtaaksesi nimesi haluamaksesi. Vähensin tähden tämän takia, muuten se on todella hyvin harkittu peli ja erittäin hauska.
Ihan hyvä peli mutta lagaa liika ja kun meen peliin se heittää pois
Uusi päivitys on ikävä. Kokousten aikana muokattavat nimilaput saavat kaiken näyttämään niin kiireiseltä, joten kun etsin miehistöä äänestämään, niiden löytäminen kestää jonkin aikaa. Lisäksi pukuihin ja naamioihin pukeutuneiden hahmojen vuoksi on vaikea selvittää, minkä värisiä ne ovat. Uudet hahmot (enkeli, insinööri jne.) näyttävät vain niin turhalta. Se lisää peliin hyvin vähän
Ennen oli maailman paras peli, nykyääm ei voi rämpätä tapponappia, jos avaa kartan samalla kun juoksee hahmon pysähtyy ja joku tili tehdä, en suosittele.
Ei enään niin hyvä pyytää sähköpostit ja jne ja en ees pääse pelaa ku lagii niin paljo ja niin oon poistanut ladannut niin monta kertaa kun ees voin ja ennen oli motii pelaa toisin kuin ny
Tämä peli oli aiemmin suosikkimobiilipelini koskaan, mutta tämä päivitys teki siitä todellisen roskan! Näppäimistö ei tule näkyviin, kun yritän kirjoittaa koodia tai puhua kokouksessa! Joka kerta kun kokous päättyy, sovellus vain sulkeutuu ilman selitystä, mitä ikinä! Toivon, että he korjaavat kaikki nämä virheet pian, koska tämä peli on liian hieno jättääkseen sen roskatilaan, jossa se tällä hetkellä on
iha hyvä
Pelasin peliä pari vuotta tai kuukautta, unohdan, mutta pidin siitä aluksi, se oli hyvä, mutta en pitänyt päivityksistä ja joka kerta kun yritän päästä sisään, se potkaisee minut ulos, joten en todellakaan suosittele sen hankkimista mutta voit, koska se on sinun valintasi ja kyllä
Among Us कार्रवाई twd
Liian iso tää uusi kartta
Among Us Laga oae
Ratkaisuja Play Kaupan avaamis-, latautumis - Google Support
Rakastan uutta päivitystä! Uudet roolit uutta kosmetiikkaa ja niin paljon hienoa tavaraa, mutta aina kun liityn peliin, olen usein viivästynyt tai katkennut ja jouduin odottamaan 105 minuuttia, jotta yhteys katkesi Tiedän, että yrität estää ihmisiä lähtemästä keskipelistä, koska he eivät saaneet haluamaansa roolia, mutta minä en tehnyt sitä! Korjaa tämä mahdollisimman pian! Kiitos.
Eikö se anna minun kirjautua sisään? Ennen kuin sinun piti kirjautua sisään, se oli todella hauska peli. Poista "sisäänkirjautuminen". D:
Meidän keskuudessa on paras peli, jonka kanssa olen rakastanut pelaamista. Voit olla miehistön kaveri ja se pahis, joka voi sammuttaa valot ja sulkea ovet ja tappaa miehistön jäseniä miehistön jäsenet tekevät testinsä ja voittaa pelin, mutta asento kun peli 😎 peli on paras
En pelaa enää keskuudessamme, koska et voi jutella mitä haluat. Anteeksi.
Peli on hyvä, mutta pahin osa on palvelimen katkaisuongelma. Kestää useita yrityksiä, ennen kuin voit liittyä peliin. Se näyttää tarkistavan Internetin, vaikka yhteys on vakaa. Korjaa tämä ongelma, koska se tekee pelistä kauhean.
musta ei kyllä oo enää hyvä peli ehkä oli joskus 2018 mutte aika huono
Among Us Δράση sung
Melko tylsä tapaus
On kiva mutta ilmalaiva mappi olis pitäny tulla jo 9.2. 2021
Hei! Keskuudessamme on hieno peli. Siinä on kuitenkin edelleen joitain ongelmia pelin sisällä. Esimerkiksi kesken toiston näyttöni pimenee, aivan kuin se sammuttaisi tabletin. En voi poistua pelistä, koska kun se vihdoin käynnistyy, se sammuu vielä minuutiksi. Se syttyy muutaman minuutin kuluttua. Toinen ongelma, (Tämä ei ole virhe), voit käydä pikakeskusteluja vain, jos et kirjaudu sisään. Sillä pitäisi olla mahdollisuus käydä ilmainen chat ilman kirjautumista. Jos voit, päivitä, jos voit. ♡
Vain kolme tähte koska uusi päivitys ei oo kiva kun ei voi jutella alku chatissa eikä voi jutella suomalaisten kanssa suomea
He tuhosivat tämän pelin. Jos voisin antaa tälle vähemmän kuin yhden tähden, niin antaisin. Tämä peli oli ennen hauskaa, mutta nyt et voi edes puhua toisillesi, paitsi asetettu sanalista. Se on erittäin buginen ja näyttää jonkun tappavan jonkun tai menevän tuuletusaukkoon, kun hän ei ole The Imposter, ja siinä näkyy kaksi samaa henkilöä seisomassa samassa huoneessa. Vanhassa versiossa ei ollut mitään vikaa, tuo se takaisin, kiitos.