Post by gaspnotanavab on Mar 4, 2022 17:33:26 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Adventure Chef: Merge Explorer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Adventure Chef: Merge Explorer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Adventure Chef: Merge Explorer 2022 version ▞▞▞
Tar 8 timer å fylle opp energien helt, tar ca 2 minutter å bruke all energien. Ikke verdt ventetiden.
Likte spillet det gjorde en oppdatering nå vil ikke lastes
Mye moro.
morsomt og søtt spill!
det er et morsomt spill.herlig spill nyter så langt
Flott spill, men har potensial til å bli flere stjerner. Jeg bryr meg ikke om historien, eller hvordan sammenslåingene er. Eller hvordan du nesten blir tvunget til å gjøre oppdragene umiddelbart, men jeg liker mengden av oppdrag. Energien ser ut til å tømmes ganske fort. Liker virkelig at spillet er et sammenslåings- og matlagingsspill. Den har også en fin håndverksfølelse. Takk for at du gjorde det
Som så mange andre likte jeg dette spillet til det bare sluttet å virke. Så, så buggy.
gode spill
Jeg elsker at formannen jobber for mat. Min type arbeider!
Jeg er nivå 50 noe og har vært fast i flere uker nå. Jeg kan ikke låse opp flere steder på grunn av utilstrekkelige materialer til å lage sementblokker. Jeg prøvde å nå ut for å få hjelp, men for å hjelpe i det hele tatt. Spillet var morsomt til det ikke gjorde det.
Adventure Chef: Merge Explorer Слагалице fqf
Hvorfor dette spillet ikke åpner prøver å starte på nytt, men ikke svarer.
Adventure Chef: Merge Explorer Łamigłówki usal
Det så ut som et morsomt spill, men det frøs fast i opplæringen for meg, og jeg gledet meg veldig til å spille det. Jeg håper du fikser det snart
Adventure Chef: Merge Explorer თავსატეხი cvtl
Elsker spillet... Men... Når jeg ser en annonse får jeg bare belønningen en tredjedel av tiden!!! Skulle ønske jeg kunne tjene mer energi til å spille. Fiks appen din Jeg fikser anmeldelsen min til 5 STJERNER!!!!
har akkurat begynt å spille, ganske enkelt og så søtt
veldig kult sammenslåingsspill, veldig spent på å se hva annet som er i butikken bare spilt i omtrent en time, så jeg oppdaterer om en måned
liker det
veldig bra
Dette er et bra spill, men problemet er at dette går på energi og det er tidkrevende og tregt. Det kreves for mye tålmodighet for å fullføre ett element.
Gumslinger অ্যাকশন ayps
1☆ Det er min anmeldelse
Herlig
Dette spillet er det tregeste spillet jeg noen gang har spilt i mitt liv. Det er søtt, men jeg kan ikke sitte hele dagen og vente på å fullføre et halvt nivå. Så jeg prøver igjen når alle feilene er fikset.
mast
trenger flere ting for online vil leke med folk
beste
Dette spillet er morsomt, men etter en stund blir det sittende fast ved lasting tilbake til hjemmebasen og laster ikke ordentlig. Jeg har prøvd å avinstallere og installert spillet på nytt, men det samme skjer fortsatt
avhengighetsskapende
omg dette er et så søtt spill!! 😍😍😍
Jeg elsker det nye spillet som du nettopp kom ut med for noen minutter siden, jeg lastet ned og sjekket det ut, og jeg elsker det så langt, jeg har ikke engang kommet så langt i spillet ennå, men jeg tror at hvis jeg fortsetter å spille det, vil jeg til slutt Jeg råder folk til å bli med og laste det ned. Det er gratis, ingenting du må betale for gratis spill, sjekk det ut....
super morsomt spill
Adventure Chef: Merge Explorer Puzzle owc
Nyt det, men kan ikke komme videre fordi det ikke er nok leire
Adventure Chef: Merge Explorer パズル kfb
Elsker karakterenes historielinjer er gode ta med på neste eventyr. Jeg har også denne på Iphone.
morsom måte å drepe tiden på får tiden til å fly av gårde når man er i dialyse.